De organisatie van het jeugdkamp in nog op zoek naar leiding die van donderdag 13 mei tot en met zaterdag 15 mei tijdens het tweejaarlijkse Albert Heijn Jeugdkamp zouden willen helpen. Een mooie drie dagen met onze D en E jeugd op het sportpark van DAW met daarbij twee overnachtingen in tenten. Degene die al vaker meegedaan hebben weten dat het niet alleen voor de jeugd, maar ook voor de leiding een mooi kamp is.
Mocht je interesse hebben om als leiding mee te doen, dan kun je jezelf opgeven via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of bij Ton van Paassen (06-29313488) of Edward van den Heuvel (06-52462917). Je hoeft niet per se de volle drie dagen aanwezig te zijn, als je minder kunt hoeft dat geen probleem te zijn.

Laatste kans voor de jeugd om op te geven.
Verder zijn er nog steeds kinderen die niet hebben laten weten of ze wel of niet meedoen. Dit kan nog tot zondag 28 maart. Daarna gaan we ervanuit dat degene die zich niet opgegeven hebben, ook niet meedoen.