Beste clubleden, supporters en andere belangstellenden,

Vanwege de goede relatie die DAW en FC Den Bosch met elkaar hebben, zeker op jeugdgebied, spelen op 7 juli aanstaande de 2 eerste elftallen tegen elkaar op sportpark D'n Heuvel in Schaijk. DAW 1 tegen de betaald voetballers van FC Den Bosch 1, met onder meer Schaijkenaar Brahim Zaari in de geledingen.

Brahim is de eerste doelman van FC Den Bosch en kan normaliter rekenen op veel support uit Schaijk, maar zal nu gedreven Schaijkenaren tegenover zich krijgen die graag tegen hem willen scoren! We zullen het gaan zien!

Graag nodigen wij belangstellenden uit deze wedstrijd bij te wonen. Tijdstip van aanvang zal zijn 18.30 uur. Noteer het vast in je agenda!

Entreeprijzen: €5,-
Jeugd tot 12 jaar kan de wedstrijd gratis bijwonen.
Voor jeugd tussen 12 en 18 jaar en voor 65+ geldt een gereduceerde eentreeprijs van €2,50.

Vriendelijke groet,
Bestuur DAW