Beste clubleden, ouders, vrienden, bekenden, familie, etc,

wk-2010Zoals jullie misschien wel al hebben gelezen organiseert weekblad Arena dit jaar weer een WK-pool, waarbij prachtige prijzen zijn te winnen. DAW werkt nauw samen met Arena bij de organisatie van deze pool, want de helft van de inleg is voor de jeugdafdeling van DAW.

Als je dus meedoet met de Arena WK-pool spek je ook onze clubkas. Het is daarbij wel belangrijk dat je bij het invullen van de pool kiest voor DAW Schaijk.

Wij vinden het dan ook leuk als zoveel mogelijk mensen met de Arena WK-pool meedoen, en daarbij aangeven dat de helft van hun inleggeld voor DAW bestemd is. Natuurlijk zijn de te winnen prijzen voor de deelnemers persoonlijk! En DAW'ers spelen niet alleen voor de winst in de Arena WK-pool, maar ook voor de winst namens alle DAW-deelnemers, met aparte prijzen. Reden te meer om mee te spelen!

Je kunt je hier voor de WK-pool inschrijven tot en met vrijdag 11 juni 14 uur. Deelnameformulieren zijn ook verkrijgbaar op het kantoor van weekblad Arena aan de Pastoor van Winkelstraat 57a in Schaijk. Het inlegbedrag is tien euro voor volwassenen. Voor jeugd tot en met veertien jaar geldt een speciaal tarief van vijf euro. Zowel van de volwassen deelnemers als van de jeugdleden vloeit de helft van het inleggeld rechtstreeks naar de clubkas.

Deelnemers aan de WK-pool voorspellen de uitslagen van alle wedstrijden, de finales en de uiteindelijke wereldkampioen. Ook is er een aantal bonusvragen. De stand van de deelnemers wordt automatisch via www.arenalokaal.nl bijgehouden en de tussenstanden worden ook regelmatig gepubliceerd op de DAW-site, Arena TV en in de papieren versie van Arena.

Dus speel mee en maak kans op prachtige prijzen!

Groeten,
Jeugdafdeling DAW