Op de slotdag van deze competitie heeft DAW 9 de nieuwe tenues gepresenteerd die geschonken zijn door de firma's WVAE-installaties uit Oss en Spanjers tuinderij uit Schaijk.

Daar waar de sportieve prestaties van DAW 9 dit jaar beter waren dan ooit, liep de de sponsorcommissie bij het regelen van de tenues diverse keren tegen de wet van Murphy aan.

In het dankwoordje dat Bert vd Heijden namens de sponsorcommissie hield, refereerde Bert nog even aan het stroeve verloop voor wat betreft het regelen van de tenues maar wilde hij verder niet te veel achterom kijken. Het belangrijkste is dat DAW 9 er dankzij WVAE-installaties en Spanjers tuinderij in het nieuwe seizoen keurig opstaat.

Namens DAW werd aan Karel Wingens en Gert-Jan Spanjers als vertegenwoordigers van WVAE-installaties en Spanjers tuinderij een bloemetje overhandigd. Ook via deze weg: hartelijk dank!

CIMG2346