Op zaterdag 5 juni werd bij DAW in Schaijk tijdens de slotdag voor de jeugdafdeling de 2e Rabobank For Fair Play Award uitgereikt. Een award in het leven geroepen door de jeugdafdeling van DAW samen met de hoofdsponsor van de DAW-jeugdafdeling, Rabobank Oss e.o.Gedurende het seizoen hebben de scheidsrechters alle A t/m D teams beoordeeld op hun sportief gedrag binnen en buiten de lijnen en samen met de klassecoördinatoren werd het uiteindelijk het meest sportieve team gekozen.

De grote wisselbeker werd dit seizoen door jeugdvoorzitter Marcel van den Heuvel uitgereikt aan DAW D3, een team dat zich een heel seizoen lang zeer sportief heeft gedragen. Met een gemiddelde beoordeling van maar liefst 8,75 is DAW de D3 een terechte winnaar van de Rabobank For Fair Play Award. De scheidsrechters gaven als commentaren: zeer sportief, zo hoort het, prima, zeer sportief gedrag.

D3_winnaar_fairplay

DAW D3 met de beker