Tijdens de geslaagde dorpszeskamp die DAW vorige week op hun sportpark organiseerde stond ook de HAKU-loterij op het programma met als hoofdprijs een condensdroger twv € 550,-

De droger was door Hans Kuipers van HAKU-witgoed uit Schaijk met het wasmachineschieten tijdens de opendeurendag in mei al aangeboden, maar toen wist niemand de hoofdprijs te scoren. Omdat Hans de droger toch per se wilde slijten met als bestemming van de opbrengst de jeugdafdeling van DAW werd een loterij opgezet.

Tesamen met nog 4 andere prijzen werd op het einde van de zeskamp de loterij voltrokken en als gelukkige winnaar kwam Tim van Son uit de bus. De andere prijzen, respectievelijk een kruimeldief, westrijdbal, oranje pletterpet en 2 dozen chips werden gewonnen door Kay van Son,  Pieter v/d Linden, Teun v/d Zanden en Theo Zwaans (John van Orsouw).

DAW bedankt Hans Kuipers van HAKU-witgoed voor het beschikbaar stellen van deze prachtige prijs, en kan met de opbrengst het nieuwe jeugdhonk weer wat verder inrichten.

winnaars_HAKUloterij_site