Met grote verslagenheid hebben wij kennis genomen dat, na een noodlottig ongeval, ons clublid

Judith van Opzeeland

op dinsdag 7 april is overleden.

Als speelster van de Meisjes C1 was ze actief betrokken bij de jeugdafdeling van onze club. Veel plezier ontleende ze aan het voetbal en haar medespeelsters verliezen in Judith een enthousiaste, sociale en altijd vrolijke teamgenoot die midden in de groep stond.

Wij wensen haar ouders, haar zussen Loes en Laura, verdere familie & vrienden en de spelers & leiding van de Meisjes C1 heel veel sterkte en kracht om dit verlies te kunnen dragen.

Hoofd- en jeugdbestuur
voetbalvereniging RKSV DAW Schaijk

Vanwege het overlijden van Judith kent zowel de seniorenafdeling als de jeugdafdeling een gewijzigd programma tot en met volgende week dinsdag. Op de programmapagina's staat hierover meer informatie.

De avondwake voor Judith vindt plaats op maandag 13 april om 19.00 uur en de begrafenis op dinsdag om 10.30 uur in de H. Antonius Abt te Schaijk.

Aansluitend aan de avondwake van maandagavond is er voor DAW-leden en hun familie de gelegenheid om persoonlijk of per team een bericht te plaatsen in het condoleanceboek, of een kaart of tekening achter te laten in de gedenkhoek die voor Judith is ingericht in het jeugdhonk van de kantine van DAW.

Er is voor Judith ook een online condoleanceregister geopend door haar vrienden. U kun ook daar een bericht van medeleven achterlaten. Familie en vrienden van Judith stellen dat zeer op prijs, zeker als u niet in de gelegenheid bent om persoonlijk het condoleanceboek bij DAW te tekenen.