avantiEind september zal er bij Avanti '31 in Schijndel een cursus juniorentrainer gaan starten. Deze cursus wordt gegeven door onze eigen hoofdtrainer Jurgen van Wanroij.

Vorig jaar is bij DAW/Berghem Sport eenzelfde cursus gegeven die door een 8-tal DAWers enthousiast is gevolgd. De cursus duurt zo'n 12 weken, maar is zeker de moeite waard. Veel praktijd, leuke theorie in een gezellig sfeertje.
Vraag het hen maar na, je krijgt er geen spijt van. (Edward vd Heuvel, Ricky v Boekel, Hans v Boxtel, Rob vd Ven, Joost v Dongen, Tom Appelhof, Tom School, Twan v Heesch)

Heb je interesse? Voor meer informatie kun je terecht bij Marcel van den Heuvel (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.) of op de site van de KNVB onder het kopje "opleidingen"

Opgeven kun je je bij Marcel van den Heuvel en is voor DAW-ers gratis.