Zoals we al eerder hebben aangegeven zijn we zeer tevreden over de opkomst afgelopen seizoen van onze leden voor het verrichten van zijn/haar bardiensten.

We willen echter één aspect nog even onder de aandacht brengen.
Leden van de barcommissie worden met grote regelmaat benaderd door leden die hun bardienst niet op het ingeroosterde tijdstip kunnen vervullen en zeggen dat ze geenvervanging hebben kunnen regelen. Alle leden hebben middels het invullen van een formulier hun wensen/mogelijkheden aan de barcommissie kenbaar gemaakt. Iedereen wordt op basis van deze gegevens zo maximaal als mogelijk ingeroosterd. Ook bestaat de mogelijkheid om deze wensen te veranderen door middel van een mailtje aan het begin van het seizoen bij Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

We willen hierbij nogmaals benadrukken dat NIET de barcommissie maar de leden ZELFverantwoordelijk zijn voor het vervullen van zijn/haar bardienst.
Je hoeft dus de leden van de barcommissie hierover niet te benaderen. ZIJ KUNNEN JE NIET HELPEN!!

De barcommissie