Zoals eerder bekend gemaakt maakt DAW sinds het begin van dit seizoen gebruik van mijnclub.nu voor o.a. het weergeven van het wedstrijdprogramma op deze website. Dit programma biedt vele voordelen maar heeft 1 klein nadeel: de ouders die moeten rijden bij uitwedstrijden kunnen niet worden weergegeven zoals we dit enkele jaren gewend zijn geweest.
De ouders die moeten rijden bij uitwedstrijden zullen voortaan te zien als achter de betreffende wedstrijd op het blauwe icoontje met een 'i' wordt geklikt.

De vervoers gegevens kunnen alleen op deze website worden geplaatst als leiders hun vervoerslijsten inleveren. De vervoerslijsten moeten niet zoals voorheen worden ingeleverd bij Frans v.d. Linden maar bij de betreffende klassecoordinatoren. De klassecoordinatoren en hun mailadressen kun je vinden onder JEUGD/TEAMINDELINGEN.