Na vorige week met 4-3 te hebben gewonnen van Nulandia staat deze week OSS op het programma. Dit betekend dat er op kunstgras gevoetbald gaat worden. Warming-up was gedaan en in de kleedkamer werd door de technische staf de opstelling bekend gemaakt en de aandachtspunten besproken.De wedstrijd begon en na 5 minuten was het al bijna raak. Maud ging goed door en liep op de keepster af die uitkwam. Alleen het schot van Maud ging helaas in het zijnet.

DAW had het veldoverwicht. Achterin stond het perfect en er werd vrolijk op losgecombineerd. Het jammere was dat iedere keer de eindpass iets te hard was of iets te onzuiver. Na nog geen 10 minuten kreeg Danique de mogelijkheid op de 0-1. Ze ging alleen op de goal af de keepster kwam goed uit. Danique haalde uit met links waar ze misschien beter voor een lobje met rechts had kunnen kiezen, want de keepster pakte de bal goed. Dit was echt het beeld van de eerste helft. Op alles wat we deden stond of lag de keepster in de weg. Dankzij haar bleef de 0 op het scorebord staan. Tot de rust. Zou nu de voetbalwet gelden? Als je hem zelf niet maakt dan valt hij er bij jou wel in. Gelukkig bleef dit uit.

Na de rust bleven de meiden goed combineren. OSS had weinig in te brengen hun aanvallen werden snel de kop ingedrukt. Na 55 minuten speelde Jose een bal naar voren. Danique ging er mee de hoek in en gaf de bal voor. Wederom kwam de keepster uit en dacht een makkelijke vangbal te maken. Iris kwam echter als een duveltje uit een doosje ineens voor haar en wist zo de bal, voor de keepster langs, de bal tegen de netten aan te schieten. Een paar minuten voor tijd kreeg OSS een corner. Corner werd genomen en door Lennie onderschept. Ze dribbelde ermee naar voren. Ze werd niet aangepakt door de speelsters van OSS. Ze gaf een steekbal op Danique die op haar beurt de keepster uitspeelde en zo simpel de 0-2 binnen kan schieten.

Man of the match = Joyce.