De PR-commissie is op zoek naar enkele enthousiaste DAW-volgers:

Verslagschrijver wedstrijden DAW 1:
Voor de thuis- en uitwedstrijden van DAW 1 zoeken we een verslagschrijver (die ook enkele foto's wil maken). Ook al kun je niet alle wedstrijden bezoeken, maar kun je leuk schrijven, dan roepen we je op te reageren. Indien meerdere personen zich aanmelden, kunnen we de pen laten rouleren. Uiteraard ontvang je van DAW een pas voor gratis toegang van alle thuis- en uitwedstrijden. Reacties via: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Beheerder officiele Hyves-pagina en Facebook-pagina van DAW:
Voor bovengenoemde media zoeken we een enthousiast iemand die betreffende pagina's voor de PR-commissie kan inrichten en beheren. Reacties via: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.