GRATIS MET JE TEAM NAAR FC DEN BOSCH?

FC Den Bosch biedt al onze leden aan gratis de wedstrijd FC Den Bosch – Volendam op 12 november bij te wonen. Aanvang 19.30 uur.

FC Den Bosch staat bekend als opleidingsclub met een sterke band in de regio. Dit heeft zich afgelopen seizoen onder meer vertaald in een samenwerking, waarbij FC Den Bosch ruim 30 voetbalclubs heeft uitgenodigd om een thuiswedstrijd in Stadion De Vliert bij te wonen. Ook DAW is daar voor uitgenodigd.

Ieder jaar mag onze D-jeugd jeugd een wedstijdje bijwonen, maar dit seizoen mag dus onze hele vereniging gratis gaan kijken naar de wedstrijd tegen Volendam.

Geniet van een gezellig avondje uit in Stadion De Vliert!
Alle spelers, leden, ouders en belangstellenden van jouw club zijn door FC Den Bosch uitgenodigd om de wedstrijd FC Den Bosch - Volendam te bezoeken op de noordtribune van Stadion De Vliert! FC Den Bosch stelt hiervoor gratis kaarten beschikbaar en biedt je hiermee een mooie gelegenheid om samen met al je voetbalvrienden en familieleden een profvoetbalwedstrijd te bekijken!

FC Den Bosch Nieuwsbrief
Het enige dat FC Den Bosch in ruil voor deze gratis kaart als tegenprestatie wil ontvangen zijn je contactgegevens. Deze contactgegevens worden door FC Den Bosch uitsluitend gebruikt voor haar nieuwsbrief, omdat we je graag op de hoogte willen houden van de ontwikkelingen binnen onze club. Op de inschrijflijsten die je bij je trainer kunt opvragen dien je je contactgegevens volledig in te vullen. We bieden je op die lijst tevens de mogelijkheid om jouw voorspelling van de uitslag door te geven. Bij een juiste voorspelling maak je kans op een gratis seizoenkaart en een gesigneerd wedstrijdshirt! Wil jij deze wedstrijd gratis bezoeken? Neem dan snel contact op met de trainer/leider van je eigen team.Trainers en niet voetballers kunnen met Mari van de Venne, de coördinator van deze actie, kontakt opnemen voor kaartjes en/of vragen.

Deze actie geldt niet alleen voor al onze jeugdteams, maar ook seniorenteams en alle overige andere DAW-leden.

Tot ziens in Stadion De Vliert en alvast een prettige wedstrijd toegewenst!