Evenals in voorgaande seizoenen is het de bedoeling dat de jeugdleiders en trainers de spelers van hun team beoordelen. Het is nu tijd voor de halfjaarlijkse beoordeling, de formulieren hiervoor liggen in de postvakken van elk team in het wedstrijdsecretariaat. Ook is er mogelijk om de formulieren digitaal in te vullen en te mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. .

Er is een formulier voor spelers van de A t/m D-klasse + E1 t/m E5. Klik op volgende link om het formulier te downloaden:

Formulier spelers ABCD

Voor de overige E-teams (E6 t/m E8) en alle F-teams wordt een ander formulier gebruikt. Klik op volgende link voor het downloaden van dit formulier:

Formulier spelers EF