Vrijdagavond 19 november vond in het clubhuis van DAW de receptie plaats voor Peter van Leijsen. Een receptie die hem namens DAW werd aangeboden voor het 25-jarig leiderschapsjubileum. Jaren leider van het 8e seniorenteam, wat inmiddels bij DAW het 10e seniorenteam is geworden, met als hoogtepunt het kampioenschap eind jaren '80. Uiteraard was dit kampioensteam op de receptie aanwezig, evenals andere (oud-)voetballers, zijn gezin, familie, vrienden, collega's van Van Dinther Bouwbedrijf en vele belangstellenden vanuit DAW. In het officiele gedeelte werd Peter door Dhr. Heutink van de KNVB toegesproken, door DAW-voorzitter Henrie Lamers en ook wethouder Peter Raaijmakers richtte enkele woorden tot Peter. Vanuit de KNVB werd Peter de zilveren KNVB-speld opgespeld en DAW reikte hem een oorkonde en toepasselijk kunstwerk uit. Na het officiele gedeelte ging de receptie nog even door in een informele setting opgesierd door een digitale presentatie met foto's en enkele uitspraken van Peter, die grote gelijkenis vertoonden met uitspraken van Cruijff, Van Hanegem en Happel. Voor zover wij gezien heeft Peter genoten van de gezellig receptie en via deze weg willen wij nogmaals onze dank en bewondering uitspreken voor zijn prestatie.

Bekijk hier de foto's van de receptie.