MP12

Fanatieke voetballertjes dat zijn we! De meesten van ons zijn begonnen bij DAW met kaboutervoetbal. In Februari bleek dat we een mooi team konden maken met zo’n 10 kinderen  om de overstap te maken naar de MINI-F. Best even wennen, want tegen vreemde kinderen en op het hoofdveld voetballen was best spannend. Veel hebben we destijds niet gewonnen, maar we hadden wel ontzettend veel geleerd!.....en veel plezier! In Augustus zijn we MINI F 1 / 2 geworden met een aantal nieuwe kinderen. Ook omdat er een aantal al doorgestroomd zijn naar de echte F.

Een superteam was geboren met Sander, Ivar, Sam, Luuk, Wout, Isa, Fabian, Miles, Kris en Valentijn! Fanatieke en zeer gerichte  trainingen lagen ten grondslag. De opkomst was wekelijks op de woensdag groot en het was ook altijd weer een uitdaging om al die kleine rotzakken in het gareel te houden. Koppen, penalty’s, overspelen en zorgen voor de juiste veldbezetting zijn de vaste onderdelen geweest.

Conclusie: Alles gewonnen en iedereen van de mat gespeeld. En dit hebben we gevierd. Eerst in de kantine bij DAW met veel snoep en drinken en uiteindelijk een mooi georganiseerd uitje naar Jungle town in Wijchen! Ter herinnering hebben we allemaal een mooie beker gekregen!

Iedereen bedankt die heeft meegedragen aan dit mooie kampioenschap. We hopen dat er nog velen zullen volgen!

Team: Sander, Ivar, Sam, Luuk, Wout, Isa, Fabian, Miles, Kris en Valentijn

Leiders: Jeffrey, Rob en Charl