Meteen op maandag 27 december, na 2 dagen kerst was het de beurt aan het kader van DAW om te zaalvoetballen. Op papier waren slechts genoeg personen opgegeven om 4 teams te vormen, maar door de hoge "spontane" opkomst kon Michel van Orsouw maar liefst 6 goed bezette teams van start laten gaan.

In een goede onderlinge sfeer werden de wedstrijden afgewerkt, en net als alle andere jaren werd er weer een gezellige middag van gemaakt in de sporthal. Scheidsrechters Ruud van Overvliet en John van Orsouw hadden een rustige middag. Vanachter de jurytafel hielden Gerard Ruijs en Leon van de Rande de verrichtingen van alle spelers in de gaten. Zo zagen zij prachtige acties van o.a. Bud Polman, paal-paal-caramboles van Erwin Christiaans, maar ook "prachtige" acties van Michel van Orsouw bleven niet onopgemerkt.

Na afloop was het team E met Sylvester Rodrigues, John v Lieverloo, Henry v Boekel, Stan Megens, Hein Lamers en Marcel vd Heuvel wat zich met overmacht tot winnaar liet kronen.

Zoals traditioneel gebruikelijk was er na afloop bij DAW weer snert met roggebrood, spek en zult voor de voetballers. Net zo traditioneel werd het buffet door Pepijn en Rob vd Ven geopend.
Een geslaagde middag met veel plezier en zonder blessures, helaas moet er weer een jaar gewacht worden op een vervolg.