gerard1
Zoals te doen gebruikelijk hield DAW op 1 januari weer haar traditionele nieuwjaarsreceptie. Een altijd gezellige happening waar ook dit jaar weer meer dan 100 leden / supporters naar toe waren gekomen. Iedere bezoeker kreeg een leuke attentie,  clown polleke was voor de kleintjes aanwezig, en de DJ draaide een mooi stukje muziek.

Tijdens de receptie kan het publiek altijd rekenen op een terugblik en vooruitblik van de voorzitter. Henrie Lamers deed dat deze keer door terug te blikken op mooie momenten, maar ook door enkele kritische kanttekeningen te plaatsen. Het kampioenschap van het vaandelteam naar de vierde klasse mag als hoogtepunt gezien worden, maar terecht werd er ook aandacht gevraagd voor de zorg van het materiaal en de bezettingsgraad in de kantine. Als we niet “met z’n allen” de bardiensten blijven draaien zoals we wel gedaan hebben, dan zullen er helaas aanpassingen in de kantine moeten komen. Vooruit blikken naar 2011 moest natuurlijk gaan over het nieuw te bouwen complex. De gemeenteraad had afgelopen maand haar “ja” gegeven aan de samenwerkingsovereenkomst tussen de gemeente en DAW. Achter de schermen is  daar ontzettend hard aan gewerkt. Goede resultaten waar we als vereniging mee verder kunnen.

Tenslotte was er de verkiezing clubman/vrouw van het jaar. Een jaarlijks hoogtepunt voor een DAW-er die zich jarenlang belangeloos met veel inzet voor DAW dienstig maakt. Na de nodige aanwijzingen van de voorzitter als:  “zijn partner is ook aanwezig” , “een bezige bij, die altijd druk is” , “iemand die zich vooral inzet voor de jeugd”  was het voor de meeste al duidelijk. Clubman van het jaar 2010 is geworden: Gerard Wittenberg. Een zeer terechte keuze van de kaderleden. Gerard zit al 10 jaar in het jeugdbestuur als E-coördinator, is al 6 jaar lid van de commissie jeugd technische zaken, en is altijd bereid zijn handjes uit de mouwen te steken. Vooral zijn rol in de CJTZ werd geroemd. De indeling is zijn pakkie-an en of het nu om de A1 of de F9 gaat, Gerard is altijd bereid om met ouders , leiders/trainers en bestuur tot in de puntjes door te overleggen. Geen enkele inzet is hem teveel. In het bijzijn van zijn vrouw Irene, kinderen Gerwin en Roel en zijn eigen moeder werd door Henrie Lamers hem de Kees Bogers trofee overhandigd.

DAW kan terugkijken op een geslaagde middag/avond, een goede clubman en tot in de kleine uurtjes werd de receptie voortgezet.

gerard2

gerard3