NOG ENKELE PLEKKEN BESCHIKBAAR BIJ KEEPERSSCHOOL GEURTS/JANSSEN

In het najaar van 2010 hebben Rudie Geurts en Jeroen Janssen met succes aan zo'n 25 jeugdkeepers uit de regio een 10-wekelijkse keeperscursus gegeven bij v.v. Ravenstein. In navolging hierop hebben Rudie Geurts en DAW besloten om een vergelijkbare cursus te starten in februari met een 10-tal trainingen voor keep(st)ers vanaf de D-jeugd (eventueel ook E-pupillen) uit de regio op de vrijdagavond. Hiervoor zijn nog enkele plekken beschikbaar! De trainingen vinden plaats op de accommodatie van v.v. DAW, sportpark Den Heuvel in Schaijk.Rudie Geurts, momenteel keeperstrainer van hoofdklasser Blauw Geel uit Veghel, heeft ruim 40 jaar ervaring als keeper, waarvan alweer zo'n 20 jaar als keeperstrainer. Hij zal tijdens zijn lessen zijn uitgebreide kennis gebruiken die hij bijvoorbeeld tijdens clinics, samenwerking met andere (prof)keepers en door zijn eigen ervaringen heeft opgedaan. Hij wordt hierbij bijgestaan door Jeroen Janssen, jeugdkeeperstrainer van F.C. Den Bosch.Voor meer informatie en aanmeldingen: www.vvdaw.nl of mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.