Al voor de derde keer komt er van onze talentvolle kaboutergroep een nieuwe lichting jonge enthousiaste spelers over naar de mini pupillen.
Op zaterdag 19 februari kregen de inmiddels ex-kabouters uit handen van kabouterleiding Margon hun welverdiende diploma. Weer 8 sterren klaar om op het veld verder te gaan. Samen met hen stoppen Margon en Danielle ook helaas die vanaf het begin bij het kaboutervoetbal betrokken zijn -tijdelijk- als leiding van de kabouters.

DAW_kab_diploma

Na een lange winterperiode in de zaal was het afgelopen zaterdag dan eindelijk zover. De allereerste wedstrijd van de nieuwe mini pupillen 3/4. Ze mochten het in hun eerste oefenwedstrijdje opnemen tegen de andere mini pupillen die we bij DAW rijk zijn.
Stoer in een nieuw tenuetje op een echt veld wisten ze de oudere pupillen al goed tegenstand te bieden. Winen wat echter nog net iets te moeilijk, maar plezier was er zeker, en dat telt.

DAW_kab_veld